onsdag 21 mars 2012

Det slog mig i förmiddags

Att det bara är nästa vecka som är "vanlig" vecka och sen följer två kortveckor på det för min del. Först en vecka med två lediga dagar, eftersom jag tagit semester på måndan före påsk. Dessutom är det två timmars arbetstidsförkortning på skärtorsdan. Och sen veckan efter är det ju röd dag på måndan, så då blir det bara fyra arbetsdag.

Känns inte alls dumt just nu när jag sitter med öppet fönster som släpper in vårens ljus och ljumma vindar att ha det att se fram emot.

2 kommentarer:

  1. Jag har ju helt glömt bort att du startat denna blogg! :) Jag blir glad när jag kommer in på den pga alla fina färger!

    Ska ta upp bloggandet själv igen. Först min mobilblogg där jag inte har kraven att skriva långt och översätta.

    Sedan ska jag börja med Mias blogg igen när jag känner att jag har energi över. Tror jag får det nu när sommarljuset kommer mer och mer.

    Jag tänkte ta ledigt tisdag efter påsk för att få en lite längre ledighet igen.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får lite mera energi nu när vårljuset kommer som sagt. Har förstått att du haft mycket den senaste tiden. Tufft att du har orkat! Ser fram emot att läsa dina blogginlägg igen :) Och visst är det härligt att ha lite ledigt att se fram emot.

    SvaraRadera