onsdag 8 augusti 2012

Zzzzzzz

Ju längre den här veckan lider, desto tröttare blir jag. Just nu känns det oklart ifall jag kommer klara att hålla mig vaken hela dan.

En kollega nämnde igår att hon skulle ha med sig fikabröd igår. Håller tummarna för att så är fallet. Lite kaffe och socker kanske kan hålla igång tankeverksamheten.

Och inte blev det nån löpning igår heller, som jag hade tänkt. Känner mig förkylningsfri och tänkte därför ge mig ut på en lugn och långsam liten runda för att få igång kroppen igen. Men efter ett besök hos frisören kom jag hem mycket senare än jag hade tänkt mig. Då var det direkt dags för nattning, men den lille gossen hade ingen lust att sova så klockan blev mycket innan jag fick kvällsmat i magen. Och så har man ju alltid lite plockande att göra inför morgondagen på kvällarna.

Ikväll ska jag i alla fall försöka komma ut. Ska hämta sonen från dagis, och så ställer jag min cykel där. Så då har jag en anledning att i alla fall komma ut för att hämta hem den.

Besöket hos frisören blev förresten riktigt lyckat. Det är ju alltid skönt att få ansat så att man känner att man har en frisyr igen. Men hon plattångar också alltid håret så att det blir så himla blankt och fint. Nu funderar jag på att köpa en plattång. Men vet egentligen inte när jag ska ha tid och ork att stå och fixa med den hemma.

2 kommentarer:

  1. Bra!! Spring ikväll - annars kommer du bli frustrerad!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kom iväg och sprang. Inte snabbt, och inte långt. Men nu är jag väldans nöjd med mig själv!

      Radera