fredag 11 januari 2013

Äntligen!

Denna fredag är verkligen efterlängtad. Har varit så trött hela den här veckan att jag knappt trodde det var möjligt.

Men inte började den här fredan så särskilt bra. Drömde först mycket konstig dröm inatt. Om ett hus som låg ute i vattnet, kanske havet. Eftersom jag inte är särskilt förtjust i stora öppna mörka vatten gillade jag inte den placeringen. Dessutom var där en grupp människor som hotade att slå sönder fönsterrutor i huset, eller om de redan hade gjort det.

Blev väckt mitt i drömmen av att telefonen laddat färdigt, eftersom jag glömt stänga av ljudet på den. Det var liksom lite tur i oturen, även om det störde min nattsömn.

Sen blev boken jag läser just nu så himla sorglig medan jag läste på bussen. Satt och smyggrät lite och hoppades ingen skulle se. Vem som nu skulle bry sig om ifall jag satt och grät på bussen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar