lördag 28 januari 2012

Blomster och praliner

blomster o praliner by sara_wickstrom
blomster o praliner, a photo by sara_wickstrom on Flickr.
Dom här fina blommorna och den goda chokladen fick jag av mina snälla kollegor när det var avtackningsfika i torsdags. Fick också ett presentkort att använda hos Ticnet.

Har nog inte riktigt fattat ännu att jag inte ska tillbaka dit nåt mer. Visserligen är jag "bara" tjänstledig, men planen är ju inte att jobba där nåt mera.

Igår var jag ledig eftersom dagis var stängt. För mig kändes det som lördag. Och nu går jag väl liksom och väntar på måndag, och har inte riktigt kopplat ännu att då ska jag sätta mig på flyget, istället för på pendeltåget.

Åker ner till Lund på måndag. Bor på hotell den natten. Sen flyttar jag in i min lilla övernattningslägenhet på tisdag. Och på onsdag börjar nya jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar