fredag 20 januari 2012

Kaffeverket

Passade på att ta en liten omväg förbi Kaffeverket på väg till jobbet för en ta med-kopp av deras goda kaffe. Fick för mig att idag är sista gången jag är i Solna, men upptäckte sen att jag ska hit även på onsdag i nästa vecka för ett pass i kundtjänst. Men det var ändå värt en omväg och lite minus på flexen. Deras kaffe är så himla gott och personalen alltid trevlig.

Nu låter det som att jag inte tror att det inte finns nåt gott kaffe nere i Skåne. Så är självklart inte fallet. Jag kommer nog att hitta några pärlor där nere också. Men vissa mornar är gott kaffe liksom extra värt en liten omväg.

2 kommentarer:

  1. Visst är det så och ta det som ett mission; hitta ditt nya kaffe-värt-en-extra-sväng-ställe när du kommit i ordning i Skåne!!!

    SvaraRadera